ورود مسافران


  

این پاسپورتم است

This is my passport

ویزا

visa

چه مدت میخواهید اقامت کنید

Howe long do you  want to stay

یک ماه

One month

چمدانهایم را نمیتوانم پیدا کنم

I cant find my suitcase

افسر گمرک

Customs officer

هیچ چیز

nothing

من فقط یک کارتن سیگار دارم

I only have a carton of cigarettes

من چیزی برای ارائه ندارم

I have nothing to declare

چمدانهای شما کجاست؟

Where are your bags?

این چمدان را باز کنید

Open this suitcase

این تمام چیزهایی است که دارم

This is all I have

میتوانم درشان را ببندم؟

Can I close them?

کجا میتوانم دلار تعویض کنم؟

Where can I change dollars?

نرخ دلار چقدر است؟

What is the rate foe a dollar?

کرایه چقدر است

Howe much is the fare?

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد