movie expressions


چه پر رو so cheeky!

ولم کن let go of me

بزن تو رگ. Dig in!

چه آدمهایی پیدا میشن؟ what people

حسابی صفا کردم. I painted the twon red

زندگیت بر فناست. your whole life is a waste

این برداشت شماست.(من این طور فکر نمی کنم)This is the impression you got

اهل دله. He is a fun sucker

حالش رو بگیر. Give it to him

وای به حالت! alas for you

سوسکت می کنم.  I will walk over you

نفله ات می کنم. I will waste you

با من کل کل نکن. Don't mess up with me

چقدر خوشگله! How charming

زد تو برجکم. He kicked my ass

اسمم رو عوض میکنم. I will eat my hat

خرابش نکن. you wrecked it

بهترین لباس رو پوشیدن. dressed to skill

نوک زبونمه! on the tip of my tongue

شیرینتر از اونی که فراموشت کنم. you'r 2 sweet to be forgotten

کاری کردم کف کرد. I totally nailed him

قسم می خورم؟ I  swear it

ببین دلت چی میگه؟ follow your heart

دق و دلیت رو سر من خالی نکن. 

Don't take it out on me

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد