آهنگ Tired Of Being Sorry از انریکو ایگلسیاس همراه با متن آهنگ


آهنگ Tired Of Being Sorry از انریکو ایگلسیاس همراه با متن آهنگ و ترجمه فارسی

نسخه قابل چاپ

 

I don't know why
You want to follow me tonight
نمیدونم چرا امشب میخوای به دنبالم بیای!

 

When in the rest of the world
With you whom I've crossed and I've quarreled
وقتی در آرمش دنیا من با تو کج خلقی کردم

Let's me down so
پس نفرینم کن

For a thousand reasons that I know
بخاطر هزاران دلیلی که میدونم

To share forever the unrest
تا برای همیشه عذاب و آشفتگی رو به من هدیه کنی

With all the demons I possess
با تمام روح های پلیدی که در درونم هست

Beneath the silver moon
در زیر نور نقره ای ماه

Maybe you were right
شاید تو راست می گفتی!

But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم

I don't want to fight
دیگه نمیخوام بجنگم

I'm tired of being sorry
دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

Chandler and Van Nuys
With all the vampires and their brides
با تمام خون آشامها و عروسهایشان

We're all bloodless and blind
ما بی خون و کور هستیم

And longing for a life
و به زور زنده ایم

Beyond the silver moon
در ماوراء نور نقره ای ماه

Maybe you were right
شاید تو راست می گفتی!

But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم

I don't want to fight
دیگه نمیخوام بجنگم

I'm tired of being sorry
دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

I'm standing in the street
در خیابان ایستادم

Crying out for you
تورا صدا می کنم

No one sees me
کسی منو نمیبینه!

But the silver moon
جز نور نقره ای ماه

So far away - so outer space
اون دور دورا، خارج از این کره خاکی

I've trashed myself - I've lost my way
خودم رو حروم کردم، راهم رو گم کردم

I've got to get to you got to get to you
باید بهت برسم، باید بهت برسم

Maybe you were right
شاید تو راست می گفتی!

But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم

I don't want to fight
دیگه نمیخوام بجنگم

I'm tired of being sorry
دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

I'm standing in the street
در خیابان ایستادم

Crying out for you
تورا صدا می کنم

No one sees me
کسی منو نمیبینه!

But the silver moon
جز نور نقره ای ماه

(lalalala [till end])

Maybe you were right
شاید تو راست می گفتی!

But baby I was lonely
اما عزیزم من تنها بودم

I don't want to fight
دیگه نمیخوام بجنگم

I'm tired of being sorry
دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

I'm standing in the street
در خیابان ایستادم

Crying out for you
تورا صدا می کنم

No one sees me
کسی منو نمیبینه!

But the silver moon
جز نور نقره ای ماه

نظرات 3 + ارسال نظر
looloo سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

so coooooooooooooolllllllllllllll

ثنا یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

محشره من عاشق انریکم

thx

mozhdeh hamzeloy چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ

دانلود متن آهنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد