آهنگ Ring My Bell از انریکو ایگلسیاس همراه با متن آهنگ و ترجمه


آهنگ Ring My Bell از انریکو ایگلسیاس همراه با متن آهنگ و ترجمه فارسی

نسخه قابل چاپ

اگر مرورگر شما از فلش پشتیبانی نمی کند اینجا دابل کلیک کنید

 

Ring My Bell Lyrics

متن آهنگ زنگ خانه ام را  به صدا در آور
Enrique Iglesias

انریکوایگلسیاس

 

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

 

Sometimes you love it, sometimes you don’t  گاهی تو بهش عشق می ورزی، گاهی نه

Sometimes you need it then you don’t and you let go  گاهی بهش نیاز داری ولی بعد اینکه ازش بی نیاز می شی ولش می کنی

Sometimes we rush it, sometimes we fall  گاهی بهش هجوم میاریم،گاهی دور می اندازیمش

It doesn’t matter baby we can take it real slow  عزیزم این اهمیتی نداره،ما می تونیم با آرامش اینو به حقیقت مبدل کنیم

 

Cause the way that we touch is something that we can’t deny  چون حسی که موقع نوازش کردن داریم غیر قابل نادیده گرفتنه

And the way that you move oh, you make me feel alive  و طرز تکان خوردنت، آه این منو سرزنده می کنه

Now come on  عجله کن

 

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

 

You try to hide it, I know you do  تو سعی در پنهان کردنش داری،میدونم که همین طوره

When all you really want is me to come and get you  وقتی تنها خواسته حقیقی تو، منم که بیام و در آغوش بگیرمت

You move in closer, I feel you breathe  تو نزدیک تر می شی،نفس کشیدنت رو حس می کنم

It’s like the world just disappears when you're around me, oh  انگار وقتی که تو در کنارمی جهان در مقابلم محو میشه ، اوه

 

‘Cause the way that we touch is something that we can’t deny, oh yeah  چون حسی که موقع نوازش کردن داریم غیر قابل نادیده گرفتنه اوه اره

And the way that you move, oh you make me feel alive  و طرز تکان خوردنت آه این منو سرزنده می کنه

So come on  پس عجله کن

 

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

 

I say you want, I say you need  من میگم تو منو می خواهی ، من می گم تو به من نیاز داری

I can tell by your face you love the way it turns me on  می تونم از صورتت بفهمم که چیزی رو که منو خوشحال می کنه دوست داری

I say you want, I say you need  من میگم تو منو می خواهی ، من می گم تو به من نیاز داری

I will do all the things that I would never do, you're wrong  من کاری رو که نیازه انجام میدم و هرگز بهت بی احترامی نمی کنم

 

‘Cause the way that we love is something that we can’t fight, oh no  چون عشقی که ما داریم چیزیه که نمی شه باهاش جنگید اوه نه

I just can’t get enough, oh you make me feel alive  من نمی تونم بس کنم اوه تو به من احساس سرزندگی میدی

So come on  پس عجله کن

 

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

 

I say you want, I say you need  من میگم تو منو می خواهی ، من می گم تو به من نیاز داری

(Ring my bell, ring my bells)  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

(I can tell by the way you're looking at me)  می تونم از نگاهی که بر چهره داری بفهمم   

(I turn you on)  که من تو رو خوشحال می کنم

(Ring my bell, ring my bells)  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

 

I say you want, I say you need  من میگم تو منو می خواهی ، من می گم تو به من نیاز داری

(Ring my bell, ring my bells)  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

(If you got what it takes we don't have to wait) ... اگه تو آمادگی شو داشته باشی ما نیازی به صبر کردن نداریم

(Ring my bell, ring my bells)  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

(Let's get it on)  بیا ادامه اش بدیم

(Ring my bell, ring my bells)  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Get it on!  ادامه اش بده

 

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

Ring my bell, ring my bells  زنگ های خانه ام را به صدا درآور

نظرات 1 + ارسال نظر
donya یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد