سامی یوسف


SAMI YUSUF - You Came To Me lyrics 


http://sound-code.majiddownload.com/12478/1400187918.mp3

 

You came to me

When I was so lost, so lonely

You came to me

Took my breath away

Showed me the right way, way to live

 

 به سویم آمدی

در حالی که بسیار تنها و گم گشته بودم

به سویم آمدی

نفسم را قطع کن

راه درست را نشانم دادی ، راه زیستن را

 

You filled my heart with love

Showed me the light of God

Now All I want

It’s to be with you

 

 تو قلبم را از عشق لبریز کردی

نور خدا را نشانم دادی

حالا تمام چیزی که می خواهم

این است که با تو باشم

 

You are my one true love

 

Told me to never judge

 

Now All I want

 

It’s to be with you

 

 

 

 تو  یگانه عشق حقیقی من هستی

 

به من گفتی که هرگز قضاوت نکنم

 

حالا تمام چیزی که می خواهم

 

این است که با تو باشم

 

 

 

Showed me right from wrong

 

Told me to be strong

 

need you more than ever ya rasulAllah

 

 

 

درست را از نادرست به من نشان دادی

 

به من گفتی باید قوی بود

 

من به تو از هر زمان دیگری محتاجم ای پیامبر

 

 

 

you came to me

 

brave me

 

need you more than ever ya rasulAllah

 

 

 

به سویم آمدی

 

شجاعتم بخشیدی

 

من به تو از هر زمان دیگری محتاجم ای پیامبر 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد